Schades & Breuk

De kaderspecialist verpakt alle pakketten met zorg. Alle pakketten worden verzekerd verstuurd met PostNL met duidelijk vermelding van de breuk gevoeligheid. Zelf met alle voorzorgmaatregelen die wij genomen hebben blijft het versturen van kaders met glas breukgevoelig. Bij breuk of beschadigingen zullen wij zo spoedig mogelijk de klacht oplossen. Om uw klacht goed te kunnen behandelen hebben wij foto's van zowel de verpakking als de kaders en uw ordernummer nodig.

Wij lossen de volgende standaard klachten op het volgende manier:

Glasbreuk: Wij sturen zo spoedig mogelijk een lijst met vervangende glasplaat naar u toe. Het profiel kan afwijken van de door u bestelde profiel. U dient dan zelf het glas over te zetten in het juiste fotokader.

Frame beschadigd: Wij sturen u een vervangend frame toe. U dient zelf het glas en de achterplaat over te zetten in de nieuwe frame.

Glas & frame beschadiging: Heeft u zowel glasbreuk en als een beschadigde frame dan sturen wij u zo spoedig mogelijk een nieuwe fotokader toe.

Wij proberen ten alle tijd de vervangende producten binnen één werkdag te versturen echter produceren wij op bestelling en kan het voorkomen dat het één werkdag langer duurt.

Retourneren

Alle Kaderspecialist kaders worden op bestelling gemaakt waardoor de recht op herroeping vervalt.

Echter zijn wij bereid om kaders in standaard maten met helder glas uit de Deluxe, Basic en Rustic retour te accepteren. Het retour sturen dient op eigen kosten te gebeuren. 

Neem eerst contact met ons op via info@kaderspecialist.be zodat wij u een retour formulier kunnen toesturen. Het versturen gebeurd op eigen risico en kosten. Indien de lijsten beschadigd raken dan zullen wij de kosten voor vervangend glas in mindering brengen op het te retourneren bedrag. Wij proberen het binnen 14 dagen het geld bedrag op uw rekening terug te storten.

Heeft u vragen, opmerkingen of aanmerkingen, dan kunt u ons bereiken op info@kaderspecialist.be