Bestellen & Betalen

Hoe kunt u een bestelling plaatsen in de webshop?

- U kunt ten eerste alleen bij De Kaderspecialist bestellen indien u woonachtig bent in België.

- Selecteer een profiel/model die aan u wensen voldoet. Voor het toevoegen van de kader aan uw winkelwagen moet u het juiste formaat en glassoort kiezen. In de winkelwagen zelf kunt u ook altijd nog zowel de samenstelling van de fotokader wijzigen of het artikel verwijderen.

Na het wijzigen van een artikel dient u op het groene knop 'update' te drukken.

- Om bij Kaderspecialist een bestelling te plaatsen dient u altijd een account aan te maken.

- Is uw bestelling compleet en bent u tevreden over de geselecteerde kaders kies dan voor het groene knop met 'Plaats bestelling'.

- Voor orders onder de € 100 rekenen wij € 6,95 aan verzendkosten.

Betaalproces

- Kies de door u gewenste betaalmethode:

  • Mistercash
  • Creditcard
  • Maestro
  • Paypal

- Op deze betaalpagina kunt u voor de juiste betaal methodes kiezen. controleer ten alle tijden of het factuur- en verzendadres correct is.

- Maak gebruik van de optie 'heb je nog opmerkingen over je bestelling' indien nodig.

- Vink 'Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden' aan

- Is uw bestelling compleet en bent u tevreden over de geselecteerde kaders kies dan voor het groene knop met 'Plaats bestelling'.

Kan ik zonder BTW bestellen?

Ja dit is mogelijk als u een bedrijf heeft met BTW nummer. Hiervoor kunt u het beste een account aanmaken en vervolgens een mailtje sturen naar info@kaderspecialist.be. Dan kan onze medewerker uw account omzetten in een BTW vrij account. Wilt u grote aantallen voor uw bedrijf bestellen neem dan even contact met ons op.

Ik heb geen orderbestiging ontvangen

Als u bij ons een bestelling heeft geplaatst, maar geen bevestiging heeft ontvangen. Kijk dan eerst even in uw spam, in sommige gevallen komt de bevestiging hierin terecht. Staat de mail ook niet hierin dan kunt u contact met ons opnemen.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is ontvangen?

Na bestellen ontvangt u een bestelbevestiging van ons op het opgegeven e-mailadres. Komt deze niet binnen een kwartier binnen neem dan even contact met ons op, wij helpen u graag verder.

Wat is de status van mijn bestelling?

Bestellingen worden de eerste werkddag na bestelling in productie genomen, en vervolgens verstuurd. Bij ons is het helaas nog niet mogelijk om de bestellingen te volgen. Duurt de levering langer dan 2 werkdagen dan willen wij vragen om een mailtje te sturen naar info@kaderspecialist.be. Onze medwerkers helpen u dan graag verder.

Is het product van mijn keuze op voorraad?

Omdat wij alles op bestelling maken zijn alle producten die zichtbaar zijn op onze webshop zijn direct leverbaar.