Winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

Zie hoeveel u kunt besparen met de staffelkorting
Kaders op maat mogelijk
Lage prijzen. U betaalt nooit teveel
Leveringen binnen 2-3 dagen
Vanaf € 100 gratis levering
Altijd verzekerde verzending
Kaders op maat mogelijk
Lage prijzen. U betaalt nooit teveel
Leveringen binnen 2-3 dagen
Vanaf € 100 gratis levering
Altijd verzekerde verzending

Veelgestelde vragen

Ik heb een vraag over een product

Wij helpen u graag verder met uw vragen. Voor vragen kunt u het best contact opnemen tijdens de kantooruren. U kunt ons telefonisch bereiken op +32 (0) 38084475 of een e-mail sturen naar info@kaderspecialist.be.

Wat is een profiel?

Een profiel verwijst naar de omlijsting die de rand van een lijst vormt, ook wel bekend als de lijstrand. Deze rand kan variëren in breedte, dikte en ontwerp en draagt bij aan de esthetiek en bescherming van het ingelijste kunstwerk of de foto.

Wat is een kaderrand?

Wat is een kaderrand? De kaderrand, ook wel lijstrand of profiel genoemd, is de buitenste rand die de omlijsting van een lijst vormt. Deze rand kan variëren in breedte, dikte en stijl en draagt bij aan zowel de esthetiek als de bescherming van het ingelijste kunstwerk of de foto.

Zijn de genoemde formaten de fotoformaten of de buitenkant van het kader?

De afmetingen die we gebruiken zijn gebaseerd op de fotomaten, ook wel bekend als de glasmaat. Houd er rekening mee dat bij het bestellen de lijst iets groter zal zijn dan de opgegeven maat.

Maken jullie passe-partouts op maat?

Kaderspecialist maakt al haar passe-partouts op bestelling. Hierdoor is het voor ons mogelijk om maatwerk te leveren. Voor meer informatie bekijk onze Passe-partouts informatie pagina.

Maken jullie kaders op maat?

Kaderspecialist maakt alle kaders volgens uw bestelling, waardoor wij in staat zijn om maatwerk oplossingen aan te bieden. Om de mogelijkheden te bespreken, raden wij u aan om contact op te nemen met onze deskundige medewerkers.

Maken jullie spiegels op maat?

Kaderspecialist maakt al haar spiegels op bestelling. Hierdoor is het voor ons mogelijk om maatwerk te leveren. Hiervoor kunt u het beste even contact opnemen met onze medewerkers.

Zijn de kaders inclusief glas?

Onze kaders zijn inclusief het glas dat u zelf selecteerd in het product. Is deze keuze er niet dan zit er geen glas in de lijst. Bekijk onze pagina ‘Welk type glas doe ik in mijn lijst?‘ voor informatie over welk type glas u moet kiezen.

Welke type glas hebben jullie?

Bij het plaatsen van een bestelling voor onze kaders heeft u de keuze uit vijf verschillende glassoorten: Standaard glas, Anti Reflex-glas, Museumglas met 70% UV-bescherming, Preservation glas met 99% UV-bescherming en Polystyreen. Raadpleeg onze pagina ‘Welk type glas past het beste in mijn lijst?‘ om te bepalen welke glassoort het meest geschikt is voor uw toepassing.

Ik wil een fotokader in dezelfde maat als mijn huidige kader. Hoe bestel ik de goede maat?

In onze online winkel worden de afmetingen weergegeven als glasmaat. Als u een fotokader van dezelfde grootte wilt, raden wij u aan om de achterwand van het kader te meten. De afmeting van deze achterwand komt namelijk overeen met de glasmaat van het kader. Zo bent u verzekerd van een perfect passend fotokader.

Hebben jullie ook kaders voor puzzels?

Onze fotokaders zijn niet alleen ideaal voor foto’s, maar ook uitstekend geschikt voor puzzels, diamond paintings, oorkondes en schilderijen. Bezoek onze pagina ‘Kaders voor puzzels‘ om meer te weten te komen over het inlijsten van puzzels.

Ik weet niet hoe ik mijn werk kan inkaderen.

Wij hebben geen service voor het inkaderen, echter hebben wij wel handleidingen voor het inkaderen van de meest voorkomende inkadervragen. Bekijk hier onze Inkader handleidingen.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Op de pagina ‘Bestellen & Betalen‘ staat hoe het bestelproces in zijn werk gaat.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Op de ‘Bestellen & Betalen‘ pagina wordt uitgelegd hoe het bestelproces verloopt.

Kan ik zonder BTW bestellen?

Dit is mogelijk. Voor meer details over het bestellen zonder BTW kunt u de pagina ‘Bestellen & Betalen‘ bezoeken.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Wanneer u geen orderbevestiging heeft ontvangen is het eerst belangrijk om in uw spambox te kijken. Staat de mail ook niet in de spambox dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is ontvangen?

Na het plaatsen van uw bestelling, krijgt u een bevestigingsmail op het door u opgegeven e-mailadres. Als u deze niet binnen 15 minuten ontvangt, neem dan gerust contact met ons op; wij staan klaar om u te helpen.

Wat is de status van mijn bestelling?

De bestellingen worden op de eerstvolgende werkdag na het plaatsen van de bestelling in productie genomen en daarna verzonden. Helaas bieden wij nog geen mogelijkheid om uw bestelling te volgen. Als de levering langer dan 2 werkdagen duurt, verzoeken wij u om contact op te nemen via het contactformulier. Ons team staat klaar om u verder te helpen.

Is het product van mijn keuze op voorraad?

Aangezien we alle producten op aanvraag produceren, zijn alle artikelen die op onze webshop worden getoond direct beschikbaar voor levering.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen van €100 of meer bieden wij gratis levering binnen België. Bij bestellingen onder de €100 worden er verzendkosten van €6,95 in rekening gebracht.

Wat is de levertijd?

We produceren en verzenden onze producten de dag na bestelling. Daardoor kunnen we doorgaans alle lijsten binnen een termijn van 2 werkdagen leveren.

Kan ik het artikel ook afhalen?

Helaas kunt u uw bestelling niet ophalen. We verzenden het product de dag na uw bestelling, wat doorgaans betekent dat het artikel binnen 1 tot 2 werkdagen na het plaatsen van de bestelling bij u thuis aankomt.

Kan ik mijn artikel retourneren?

Aangezien alle kaders van Kaderspecialist op bestelling worden gemaakt, vervalt het herroepingsrecht. Toch zijn we bereid om kaders in standaardmaten met helder glas uit de Deluxe, Basic en Rustic collecties te accepteren voor retour. Het retourneren dient op eigen kosten te gebeuren.

Neem eerst contact met ons op via info@kaderspecialist.be, zodat we u een retourformulier kunnen toesturen. Het verzenden gebeurt op eigen risico en kosten. Als de kaders tijdens het transport beschadigd raken, zullen we de kosten voor vervangend glas in mindering brengen op het terug te betalen bedrag. We streven ernaar om het geld binnen 14 dagen op uw rekening terug te storten.

Mijn fotokader is met glasbreuk of met andere schade aangekomen. Wat moet ik doen?

Kaderspecialist besteedt veel zorg aan het verpakken van alle pakketten. We versturen alle pakketten verzekerd via PostNL, waarbij duidelijk wordt aangegeven dat de inhoud breekbaar is. Ondanks alle voorzorgsmaatregelen die we nemen, blijft het verzenden van kaders met glas kwetsbaar voor breuk. Bij breuk of beschadiging zullen we zo snel mogelijk een oplossing bieden voor uw klacht.
Om uw klacht goed te kunnen behandelen, hebben we foto’s nodig van zowel de verpakking als de kaders, evenals uw ordernummer. Voor meer informatie kunt u de pagina ‘Schades & Retourneren‘ bezoeken.

Direct 5% korting op uw bestelling?

Schrijf u in op onze nieuwsbrief en ontvang direct een 5% kortingscode. Blijf op de hoogte van onze nieuwtjes en aanbiedingen van onder andere de nieuwste kaders.